2010-04-18

Härliga helg

Oändligt lång labb i fredags - hela eftermiddagen gick åt till att sitta och slå i tabeller och försöka förstå varför. Jag hade ändå roligt, vi i labbgruppen satt och skrattade och lekte och gjorde vårt bästa för att vara seriösa. Labbhandledaren har nog aldrig haft en sötare klass :-) På kvällen fick jag följa med Pauline ut på Norrlands Nation för att träffa hennes arbetskamrater från Nordea kundtjänst. Jättetrevliga grabbar, och kvällen blev absolut inte sämre av att springa in i en gammal skolkamrat från ITG! Vad jag vet, finns det bara tre av oss från Södertörn i Uppsala..

I lördags var jag ute och sprang på eftermiddagen och hade riktigt mysigt. Solen började lysa och Owl City drog igång refrängen och jag kände mig riktigt lycklig :-) Andreas var på sittning och jag hade ensamkväll och myste med Holmer och foliegrillad lax. Idag har jag skrivit labbrapport och ska fortsätta med en uppsats. Så ska jag röja på balkongen så man kan sitta där och mysa i solen :-)

Andreas i finfin utklädnad!


Ps. Nu har jag lagt till bilder från resan i förra inlägget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar