2010-09-26

Glada höstdagar


Hösten är här! Löven på träden färgas i fina färger och vindarna är lite kyligare än innan. Idag har jag INTE ont i halsen från den drygaste förkylning/halsfluss jag någonsin haft och eftersom solen sken stack jag ut i skogen och firade med några varv på spåret! Igår jobbade jag fika på nationen med söta Antonia och idag ska spenderas med matte och lite mineralogi. Ska pilla in lite godisbak till tisdagskören också. Hääärligt!

I veckan ska alla mina faddrar och reccar komma hem till mig på riddarmiddag och i helgen är det först damsupé på Västgöta och sedan UTNsläpp på Norrlands. Är så otroooligt festsugen, så det passar perfekt! (Tandläkartid på måndag... bleh! Bli iallafall lite Theresetid :-)

Glada hösthälsningar till alla läsare, hoppas färgerna är vackra hos er också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar