2010-05-07

Ibland har man (o)tur

Efter pingiskväll på VG med Erika och massa pingis och skitsnack (och gratis burgare) - så blev det filmkväll hemma med min kanelbulle Andreas. 2012. Den officiellt sämsta filmen jag någonsin sett. Så otroligt intetsägande, actionsplattrande, usla och överambitiösa film jag någonsin sett. På grund av enorm solaktivitet värms jordens kärna upp och typ exploderar inifrån. San Andreasförkastningen delar upp halva Kalifornien och ena halvan sjunker ner i havet och Himalaya översköljs av en enorm tsunami. En urdum flygplansflykt över ett kaosområde, helt jävla urdum och jag bli förbannad bara jag tänker på det. Jävla amerikanare. Men jävligt coola effekter, om man på något sätt kan lyckas gripas av den urdumma historien som utspelas däremellan. Hoppas de svenska CGI-teknikerna fick bra betalt.

SUX

En helt annan nyhet är att jag ska få en ny roomie! :-D Andreas och jag pallar inte bo ihop längre så han drar iväg till någon korridor någonstans inte för långt bort medan Holmer och jag kommer dela lägenhet med en annan tjej. I don't wanna jinx it, så jag väntar med att avslöja vem tills dess att det verkligen är på gång. Det kommer inte bli förrän i slutet av sommaren iallafall. Men jag är superglad och Andreas kommer äntligen få spela dataspel hela nätterna om han så vill. Det lär ju bli awesome :-)

Idag blir det kemiplugg för hela slanten och på kvällen hoppas jag på grill med Andreas :-D

1 kommentar:

  1. Nejmen hejje!! Hihi, de e ju du :D Hihi, tack för tipsen!

    SvaraRadera