2010-08-23

Mottagning 2010

Jag sitter och är superlycklig! Idag drar mottagningen för de nya reccarna igång och jag sitter hemma och spritter av förväntan. Jag ska vara fadder för riddargruppen och igår träffade jag min underbara faddercrew och vi planerade och skrattade. Lyssnar på den obligatoriska reccelåten som vi alla efter dessa två veckor kommer kunna dansa synkat till allihopa - alla teknologer och naturvetare. Mer än tusen personer kommer dansa reccedansen. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH jag kan inte sitta still! I lördags hade vi faddersittning och sedan dansade vi kvällen lång i tältet och det var helt underbart och jag hade min labbrock på mig och jag älskar Uppsala för det är bäst i världen här :-D
Rufsigt hår och faddertröja och superglad Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar