2009-09-13

Myshelg

Har haft en så otrolig helg :) I fredags var det klubbmacther på klubben som jag och min krav-magakompis drog o kollade på efter att vi dragit runt i centrum. Kul att kolla på matcher, väldigt sjysst inställning på det hela. "Inga förlorare, alla är vinnare". Det bästa är ju att de har matcher en gång i månaden som man kan testa att köra. Får se hur det blir :)

Sedan pubrunda med några av tjejerna från min klass, slutade nere i Upplands källare med några andra grabbar från KGBmottagningen. Riktigt roligt. Igår var det nationsmiddag på min hemmanation, VG. Kände absolut ingen så det var lite småspänt precis innan jag kom dit, men alla var på gott humör och stämningen på topp. Hade ett härligt gäng att sitta med till bords (bland annat en australiensare som är här för att plugga political sciene, vadå random) och har redan några hälsningar nedklottrade i min sångbok. Efterfest hemma hos 1Q som också verkar vara en riktigt härlig kille. Astrevlig. Dreads har han. Berättade spökhistorier gjorde han också - hört talas om Västgötamannen? Kören underhöll till maten som vi allihopa fick hjälpa till att bära fram och ut i köket igen och alla var glada. Tio timmar från första mötet var vi som en stor familj :) Kom hem klockan fyra tillsammans med en kille som pluggar fred- och konfliktvetenskap som fick låna extrasängen. Käkade makaroner och korv sen slocknade vi.

Andreas var på LAN så han var inte olycklig över att han inte fick följa med på allt. Idag hjälpte jag honom forsla hem sin dator på cykeln och just nu ligger han och sover. Funderar på att dra med honom till Willys och handla mat. I'ma staaaarvin'!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar