2010-03-14

Gran Canaria, here I come!


Yes yes yes, du läste rätt! Klara ska ut i världen! :-D

Vårterminen har varit väldigt stressig för mig och nu när påsk vankas med två veckors ledighet utan omtentor (jag klarade kemitentan!) så kände vi att tillfället inte fick släppas förbi. En sistaminuten till Gran Canaria är ju rena himmelriket för en budgetsvensk :-)


Sån tur jag har att mamma vill vara Holmervakt! :-D Utan dig hade det inte gått!'


(Det jag är mest livrädd för nu är att någon ska säga något smart och påpeka att jag glömt bort någon omständighet som omöjliggör resan)

4 kommentarer:

  1. Pass? :-D
    Holmer är så välkommen!

    SvaraRadera
  2. Både pass och EU-legitimation har jag, den fronten är fixad! Då dimper Holmer ner i brevlådan på fredag! ;-D

    SvaraRadera
  3. måste jag hämta honom på ICA Lina (han går ju inte in i brevlådan) - I så fall kan det bli sent! Fast de har gott om grönsaker där!
    Skojar bara (eller?) ha så djävla kuuuuuul! Inga snödrivor på Gran Canaria

    SvaraRadera
  4. Du glömde mig!! =)

    SvaraRadera