2010-03-25

Slutet av tunneln

Sitter framför Gilmore Girls och en burk med chokladglass och njuter av vetskapen att
  • Imorgon är sista föreläsningen innan två veckors lov
  • Imorgon ska jag på synkoll för att kunna skicka in körkortsansökan
  • Kursboken är beställd och på väg
  • Om fem dagar åker jag på SEMESTER!!! :-D
  • Jag har nya vårskor och en ny topp och nya jeanstights att ha på mig på Gran Canaria
Tyvärr så sänks humöret av min arm som torterar mig långsamt men intensivt. Mina ryggsmärtor från julas har smugit runt och pinat mig i ryggen, nacken, axlarna och vänstra armen. Jag har varit på vårdcentralen som skrivit ut remiss till sjukgymnast men det lär inte hända än på ett par veckor. Zonsalva kan jag inte använda när jag ska ut i solen om ett par veckor och ipren hjälper inte särskilt mycket. Och samtidigt som min lille Holmer (min lille mysipysi) inte är hemma och kan bli gosad med tvingas jag gå runt i tunga kängor i snöslask och is ute på vägarna. Bleh.

Damsupé förra helgen - hur roligt som helst :-) Jag åkte ner till Södertälje och hälsade på lilla Therese som flyttat in i egen lägenhet. Hon följde med till Uppsala och vi gick på sittningen tillsammans med alla trevliga tjejer på nationen. Underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar