2010-03-17

Vår och omtentor

Ja, tentamorgonen kom och gick utan något vidare ståhej. Blir kanske omtenta på den senaste, men sånt är livet och jag fäller inga tårar på grund av det. Jag vandrade iväg till Ica Väst i Flogsta och hämtade ut körkortsboken (!) beställd från Bokus och svettade ner hela min tröja på vägen hem. Våren och värme är på väg! :-)

Sol över Ångströmslaboratoriet

Ikväll blir det fest ute på någon nation, får se var man hamnar. Kanske lite pingis slinker ner också. Imorgon är det tvätt och sedan jakt på en transportbur så Holmer kan följa med mig till Södertälje. På kvällen ska jag och Pauline se Alice i underlandet på bio! Sova över hos Therese, stora flickan som flyttat hemifrån, på fredag och på lördag blir det damsupé för hela slanten. Wihoo, vilken helg! :-D


(Ett väldigt glatt inlägg - Klara har förälskat sig i Zon-salva som Andreas smöjt hennes inflammerade rygg med. I morse kunde jag äntligen ta på mig min BH och tröja UTAN att det värkte i ryggen! Halleluja! *änglakör* )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar