2009-10-09

Morgonen efter

Helt ledig idag. Alltså, HELT ledig. Jag kan göra precis vad jag vill :) Igår var jag på middag med några från klassen och drog på en liten pubrunda efter det, men kom hem ganska tidigt. Skitkul kväll och det är så skönt att klassen är så mysig.

Tja, undrar vad jag ska göra idag? Jogga har jag inte gjort på ett tag, men det är ju så himla kallt ute, är INTE så taggad :( (jag vet, man BLIR varm av att röra på sig..) Funderar på att gå ner till centrum och klippa mig? Få mina byxor upplagda? Lappa mina andra byxor? Lappa ANDREAS byxor? Diska o dammsuga? Att läsa en väldans mycket är iallafall något jag tänker göra. :) och när jag gör det lyssnar jag på Bloc Party.

Imorgon är det tvättid och på söndag kommer svärmor hit och ska köra oss till IKEA. Köksbord nästa. Gillar IKEA :) Hinner jag sen är det rep med kören. Skoj skoj.

ps. är det någon som kan skaffa fram ett klipp av Hymn till Västergötland åt mig skulle jag bli jätteglad :)

3 kommentarer:

  1. Texten så här långt - fast vi är ju inte Skaraborgare, vi är Älvsborgare! Fast en dag när Fredspriset delas ut, får jag väl säga att Skaraborg är vackert oxå...
    http://www.sunnersberg.com/skaraborg/skaraborgs_lan.htm

    SvaraRadera
  2. Jag har ringt till Skara turistbyrå och pratat med ett antal trevliga västgötar / mv kören, Katedralskolan i Skara (Skaraborgare, hmm) Väntar på ytterligare trevliga samtal, men här har du sålänge arret på noter, 15 spänn
    http://www.gehrmans.se/

    SvaraRadera
  3. Jo de där sidorna hittade jag också, men kändes inte ok att betala pengar. Då får de va :) Tack ändå ! :D

    SvaraRadera