2009-10-23

Dalarna tralala

Hallå i stugorna!
Den här veckan har varit spännande, klassen har åkt på exkursion upp till Dalarna :) kollat på lite spännande saker - Döda Fallet i Avesta, sanddynerna i Gustavsfältet, wakvifären i Rättvik och en översvämmad Silvgruva med turkosblått vatten. Jag blir mer och mer imponerad på alla coola platser som finns i Sverige. Ännu häftigare när man vet historien bakom, hur saker blivit som de blivit. En mysig resa, vi sov över på Orsa Grönklitt som var jättemysigt. Man försmak på Norrland, suget upp till Absiko vaknade till. Får se om jag kan komma iväg upp dit igen i sommar, det skulle jag definitivt tycka om.

Såhär fin var jag. Bild tagen av Pauline
Flera bilder kan ni se på min bilddagbok
http://Lyckopillren.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1255989601&id=418891625

Förra helgen var jag i Södertälje och jobbade några timmar. Passade på att hälsa på hemma och krama marsvinet och träffa kompisarna som är kvar där. Asnice det också :)

Idag åker jag och Andreas in till Stockholm igen för att hälsa på en av Andreas kusiner som tänker bjuda på middag, sedan är det WALKING WITH DINOSAURS imorgon!!! :D

1 kommentar:

  1. Hej Klara!
    Så kul att du gillar mina hemtrakter.(Avesta)
    Jag gillar din klädsel. Väldigt snygg!
    kram
    Margareta

    SvaraRadera