2009-08-31

Är det en vanlig dag?

Är det en vanlig dag??? Nej det är ingen vanlig dag, för det är Klaras födelsedag! :D 20 år, bitches :)


(Bild från Nynäshamn)

Har haft mina första lektioner (föreläsare som verkligen bokstavligt talat kände att de pratade om sten. Alla höll på att somna. Men jag vet numera att det finns mineraler som leder ström :) och nej, jag menar inte is. För is är verkligen ett mineralämne. Det visste ni inte va? Nu vet ni :)

Sedan hade vi karaokekväll och vi sjöng en jättefin låt till våran välkomstgrupp; säga vad man vill om Carola men Främling är den mest tacksamma låt att göra covers på. Klara vid en mikrofon. Behöver jag säga att det var succé? ;)

Cyklade hem tidigt för att mysa lite med Andreas som tyvärr inte kunde vara med eftersom hans kompis var lessen över sitt husdjur. Snäll och godhjärtat som jag är (har ju själv förlorat ett par älskade små håriga, pipande husdjur över åren) så fick han Andreas till sällskap. Fy vad jag är snäll :)

Jo, man får faktiskt vara lite självgod såhär på sin födelsedag.

Jag har fått ett par ASFINA pimpade skor av Therese. Helt fakking underbara är de. Med dinosaurier på. Så står det Klara på dem också :) Av mamma fick jag ett par hundralappar på Bokus att köpa BÖCKER för :D (inte studentlitteratur inte, usch nej. Riktiga böcker :D Och ja, jag har redan använt det :) Av Lena och Frida fick jag en söt stekpanna man kan göra små stjärnplättor med. Jättesöt :) Tyvärr får jag nog stå för frukost på sängen själv. (-_-)
Och av Andreas fick jag... dum dum duuum...
WALKING WITH DINOSAURS!!!! :D

I oktober. I Ericsson Globe. Kommer. Jag. Att. Se. RIKTIGA. Dinosaurier.

Var avundsjuka! MOHAHAHAHA!!! :D

1 kommentar: