2009-11-20

Göteborg o lillebror nästa!

Ja nu sitter jag här och har småpanik, ska åka om tio minuter ner till centurm. Vill hinna köpa en bok till lillebror också så jag ska in en sväng till akademibokhandeln. Brukar annars köpa de flesta böckerna på nätet men har man bråttom så har man. Det är lustigt, när jag väl har massa tid kvar så gör jag inget vettigt och kollar på serie men ju närmare timmen kommer desto mer saker kommer jag på att jag måste göra. När det väl är så att jag varit väl förberedd så känns det istället som att jag glömt massa viktiga saker. Vissa kan ju inte bestämma sig vilket som är bäst :)

Har gjort en skattjakt åt Andreas med chips o dip i potten, är jag inte bara för omtänksam? :D

Nu ska jag sprinag iväg och göra det sista innan jag åker innan jag glömmer bort det, hoppas alla får en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar