2009-11-18

Pressure is off

Tentan avklarad! Även om det inte kändes 100% så känns det skönt att bli av med den, jag har ingen högstabetyg-press på mig. Skriver man ett godkänt räcker ju det för att klara kursen och det är allt jag behöver. En bra grej är att man också kan skriva hur många omtentor man vill utan att det spelar någon roll, ju fler tentor man skriver desto mer lär man sig ju. Eller? Så tänker jag, pressen känns faktiskt mindre då inför tentorna :)

Resten av dagen ledig, funderar på att tvätta mina leriga byxor och kanske ta ett lååångt bad. Har lite mördeg kvar i kylen efter baket för vår körkonsert, kanske blir något av den efteråt. Ikväll blir det förhoppningsvis nån middag eller drink med mina kära medtentaskrivare är ju lite tradition efter varje prov. Tyvärr så verkar det inte bli rundpingis på VG :(

Men nehepp, nu ska jag sätta igång med att vara ledig! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar