2009-12-18

Jullov och filmpremiär

Sista dagen i skolan - en projektredovisning. Pauline och jag körde en gammal favorit i repris för mig och framförde våran redovisning på RIM! Alla såg förvånade ut och lärarna skrattade och "hade inget att tillägga", så jag tar det som en succé! Det måste dock medges att vi hade ångest när vi lyssnade på alla andras framföranden, på blodigt allvar. "Vad håller vi på med egentligen?", "Kommer de skratta?", "Är det okej att säga tuppjuck till en professor?" Men så fort vi steg upp från våra platser och körde på så gick det som smort :-) Yay, nu är det jullov! (Även om lovet mest kommer bestå av plugg och jobb för min del är kommer det vara riktigt skönt att komma iväg från Uppsala ett tag och träffa familjen och kompisar hemma i Södertälje)

Ser det ut såhär i Södertälje också, måntro?

Ikväll smäller det! Avatar! Jag, Andreas och ett gäng från min klass ska käka middag och se filmen som julavslutning, att det är premiär på filmen just idag passade ju utmärkt! Biljetterna köpte vi för en vecka sedan och nu är jag heltaggad! Wooooo!


1 kommentar:

  1. Åhh! Den är underbar! Helt fantastisk! Måste ses igen!! Kram Kusin Emma.

    SvaraRadera