2009-12-07

Pepparkakskväll

I lördags hade jag pepparkaksbak hemma. Hade bjudit in lite folk och det blev ett härligt gäng som kom och bakade pepparkakor med mig. Ett superfint pepparkakshus blev det också :D Första "festen" i nya lägenheten och det blev jättelyckat, alla verkade ha jättetrevligt. Nu är lägenheten fylld med pepparkaksdoft och vi har massa glögg, julmust och PEPPARKAKOR kvar. Mums!

Andra advent kom och gick igår, jag är i stort sett färdig med alla julklappsbestyr, har fixat klappar och pynt här hemma så jag är inte stressad alls och det känns skönt. Kan lägga krutet på att fixa skolan o läsa allt material som ska läsas och sedan jobba när jag är i Södertälje över julen. Nice att jobba, det är kul :) o pengar är trevligt. Två veckor kvar innan jag åker tillbaka till tälje, ingen tenta så det känns chill. Ikväll kanske det blir personalmiddag på Västgöta Nation och lite pingis. Låter kul, får se om jag drar dit.

Lite bilder från kvällen:


Ber om ursäkt för bildernas usla kvalité, men min digitalkamera har fått gå i graven och bilderna är tagna med min mobilkamera :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar