2009-12-02

Pick up the threads(videos)

Sjuklingen anropar:

Kanske inte så jättesjuk längre, förhoppningsvis. Det känns fortfarande skumt i magen men det intensiva knipandet och sugandet och illamåendet har jag fått slippa på nästan två dagar och det känns bra. Kul att kunna äta utan att känna sig spyfärdig bara av att se på maten. Härligt!

Idag ska jag försöka komma igång igen, våga mig på en tur till IKEA kanske? Andreas har alumnikväll på skolan och slipper följa med om jag skulle försöka mig på en tur. Måste tvätta också, har några kompisar som ska komma förbi på lördag och baka pepparkakor och se julfilm och vissa av dem har inte sett lägenheten än! Därför vill jag att det ska se jättefint ut och rent och juligt. Vilket det inte gör just nu. Måste ta tag i det där.

Innan jag går ner till tvättstugan för att se om det finns nån tvättmaskin ledig (boka tid? äsch!) vill jag bara länka lite roliga videor. Ni har väl alla sett Comhems nya reklam för höghastighetsinternet? De använder sig av roliga videoklipp, kända klipp med över 15 miljoner views. Ni känner nog igen vissa av dem, några har varit med i ett SouthParkavsnitt från förra säsongen om jag inte minns fel(även om slutet av klippet urartar litegrann). En kompis till mig däremot, visste INTE - så det här inlägget tillägnas då henne OCH resten av mänskligheten som både har sett klippen och som inte gjort det.

Här har ni alltså Berit och Berit i Comhems reklamfilm
Sedan, i följande ordning
Det blir kanske roligare om man kollar på de olika klippen innan man kollar reklamfilmen, roligt med igenkänningsfaktorn. Kanske man kan ta dem i olika ordning också.. Avgör själva :)
Avslutar med Ninjacat och söta Sneezing panda! (och vår egen svenska Skrattande Baby)
Visst älskar man bara informationsåldern?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar