2009-07-03

Ledig och solig dag med gott sällskap

Jag jobbade inte idag så jag och Andreas passade på att träffa två av busungarna som åkte till Grekland utan oss ;) Sebbe följde med oss ut till badstranden vid Malmsjön och där badade vi och spelade memory. Jag har köpt en jättegulligt memory designat av Lars Klinting med olika fåglar på som jag sett på jobbet och bliivit riktigt sugen att skaffa. Så vi spelade och lekte och förhörde varandra på fåglar. Vattnet var jättevarmt solen sken. Solskyddsfakotr 30 för min del, jag vill inte bränna mig ännu en gång.

Sedan åkte vi till Södertälje Centrum och åt middag på Cederträdet med Therese. Hamburgare för min del, länge sedan jag åt en riktigt stor burgare. Oscarsgalan tror jag visst det var. Daimstrut och lite smågodis slank också ner :D sedan promenerade jag hem i korta shorts och tyckte allt var skönt. Sommar är härlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar