2009-07-01

Ibland är det så bara

Ibland är det så, precis. Ibland är dagen så mysig som det bara går. Igår var en sådan dag. Jobb tio till sex - tröttsamt och kanske lite tråkigt vissa dagar - men igår var det härligt från början till slut. Trevliga ocg glada kunder (eller framför allt en trevlig och glad Klara), Malin kom in och hälsade på och jag fick babbla en liten stund, sedan cyklade jag till Coop Forum och köpte ett stor jäkla FETINGLÅS till min cykel. Nu är jag inte rädd att låta den stå ute i Södertälje Centrum på dagarna.. även om jag ska låsa in den på lagret så ofta jag kan, riskerar ingenting! När jag kom hem hade några av mina framkallade foton kommit fram och de var ju jättefina :) (jag är en otrolig fotograf, hehe! Otroligt ödmjuk är jag också ;) Sedan dusch och en liten middag. I säng vid halv tio och läste fram tills jag somnade. Hur härligt som helst. Ibland är det såna dagar bara.

Idag träffade jag Therese som varit i Grekland i tre veckor (båtluffa har hon gjort. I tre veckor. Nej jag är inte ett dugg avundsjuk), det har varit tomt här i Södertälje utan henne. Brun som en chokladboll och alldeles prickig av myggbett (Hehe :p) Hon beundrade min fina CYKEL medan jag åt kulglass. Strawberry Cheesecake, ofc :) Sedan promenerade vi och hade svårt att säga hejdå. Tur att jag har hela juli och halva augusti innan jag flyttar på allvar, måste få bli lite mer quality time innan jag drar iväg. Hoppas det blir fint väder också de dagar då jag INTE jobbar, det vore fint :) Nu ska jag äta lite och läsa lite mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar