2009-05-26

Besvikelse

Nu vid träningspasset fick jag reda på att det inte blir något KM. Fattade aldrig riktigt varför, hade något med läkarintyg och länstillstånd att göra. Snopen? Ja, verkligen. Är jag besviken? Lita på det. En annan har ju gått och väntat hela våren och förberett mig som satan. Taggad till tusen. Första tävlingen liksom, snacka adrenalin. Men nej. Sedan skulle man säga hejdå till Thabo också, klump-i-halsen-varning :( Jag kommer sakna allihopa jättemycket. Att börja ny klubb ska väl bli intressant men jag är så otroligt bortskämd med att ha gått på Södermalms Shaolin där stämningen är på topp att jag har lite ångest. Kommer inte bli roligt på torsdag, att säga hejdå till alla andra där nere, då får jag nog räkna med tårar. USCH. Jag känner mig så tom just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar