2009-05-27

Plugghäst and damn proud of it

Suttit vid skrivboret sedan klockan tre och pluggat. Sammanfattat över trettio sidor. Nu är jag en aning slut i huvudet och hoppas att det går bra på provet imorrn. Det allra sista provet, men det kommer nog gå bra. Nu när jag gått igenom allt så känns det bra :) Bra är ett bra ord

Besökte gamla gymnasiet med Therese idag, kul att träffa folket där. Avslutning och student väntar nästa vecka. Åt godis för första gången på ett tag. Gott. Choklad. Kommer kännas konstigt att inte ha ett mål att träna för längre. Gäller att hålla igång som vanligt bara. Antar att målet blir att hålla mig i form tills jag börjar nya klubben, även om det är ganska lång tid kvar. Ja, det får bli som det blir, nu ska jag sova.

3 kommentarer:

  1. men hallå klara, jag visste inte att du hade skaffat blogg :O hehe, cooolt! räkna med att jag läser! kram

    SvaraRadera
  2. och snygg layout du har! nu känner jag mig lite B, har bara tagit en stilmall och ändrat lite på text och så, annars inte så mycket mer...har du fixat det där själv? :O jag måste ta tag i det jag med...ska bara lista ut hur man gör på blogspot, jag kunde ju det förut på blogg.se ;)

    SvaraRadera
  3. det är en stilmall det här också, men bannern har jag gjort själv! :) var ganska lätt att lägga in den, fanns en funktion för det. ingen kodning här inte, har glömt ALL html jag lärde mig i skolan :p kramar tillbaka!

    SvaraRadera