2009-05-19

Vandring i regnet...

Kreativt eller inte, igår drog jag ut i duggregnet och sen blev det en promenad ner till biblioteket och tillbaka. Sedan kom jag ihåg att jag lovat att posta ett brev jag glömt hemma så det var bara att ge sig ut igen när jag plockat upp brevet. Fyra timmar var jag ute, bra mör (och blöt) var man när man kommit hem. Efter tonfisksallad (en burk tonfisk, en bit gurka, två tomater, en halv gul lök, lite paprika, ett kokt ägg, kidneybönor och lite ris) till lunch satt jag i soffan resten av dagen med en virknål och en massa garn. Mys :D

Nu är jag tillbaka i Södertälje igen, jag har träning ikväll. Det är lite mulet här och jag är inte så sugen på att ge mig ut igen men jag vill verkligen inte missa ett pass. Kickboxning är så himla kul! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar