2009-05-13

Litegrann om Klara

Tjena :)

Tänkte starta en blogg så alla intresserade kan hålla koll på vad som händer hos mig. Ska flytta hemifrån om bara några månader och jag ska försöka hålla den uppdaterad så mycket som det går. Jag har aldrig haft en riktig blogg (har nöjt mig med bilddagboken) men jag ska göra mitt bästa :)

Idag är det onsdag, jag har varit ute och sprungit och kollat minst fem avsnitt av Desperate Housewives. Ikväll ska jag och mamma på bio och se Änglar och Demoner. Boken är en av de bästa jag läst, den är skriven av Dan Brown (alla hans böcker är jättebra o ch det dröjer inte länge innan nästa kommer!). Den är otroligt spännande och jag hoppas filmen inte let's me down, även om filmerna inte brukar vara bättre än boken filmen är baserad på.
Omdöme om filmen kommer ikväll, nu ska vi gå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar